Skip to content

info@arthur-hunt.pl

22 290 28 28

Facebook Twitter Youtube
Firma headhunterska Arthur Hunt
  • NASZ ZESPÓŁ
  • EXECUTIVE SEARCH
  • TALENT & LEADERSHIP
  • KONTAKT
  • ENG
  • NASZ ZESPÓŁ
  • EXECUTIVE SEARCH
  • TALENT & LEADERSHIP
  • KONTAKT
  • ENG

nasz zespół

Dorota Grudzień Molenda

Managing Partner Poland

  • grudzien-molenda@arthur-hunt.pl
  • +48 605 342 429
BIO
Anna Wańska

Principal Consultant

  • wanska@arthur-hunt.pl
  • +48 513 826 438
BIO
Ireneusz Knyziak

HR Projects Manager

  • knyziak@arthur-hunt.pl
  • +48 604 454 509
BIO
Agnieszka Sarnacka Jadczak

Research Lead

  • sarnacka@arthur-hunt.pl
  • +48 506 444 597
BIO
Zofia Szlenkier

Senior Research Consultant

  • szlenkier@arthur-hunt.pl
  • +48 506 444 248
BIO
Zuzanna Molenda

Research Consultant

  • molenda@arthur-hunt.pl
  • +48 690 478 033
BIO
Monika Kochańska-Ludwigsson

HR & ADMINISTRATION MANAGER

  • kochanska-ludwigsson@arthur-hunt.pl
  • +48 506 444 273
BIO
Talent&Leadership

Zarządzanie i przywództwo

Zarządzanie sprzedażą
i relacje z klientem

Zarządzanie zmianą

Rozwój talentów

Executive Search

Interim Management

Talent Mapping

Market Mapping

Sukcesja

Outplacement

O NAS

Nasz zespół

RODO

Kontakt

Adres: al. J.Ch. Szucha 16/17
00-582 Warszawa

+48 506 444 597

office@arthur-hunt.pl

Firma headhunterska Arthur Hunt

Copyright © 2024 ARTHUR-HUNT.PL

Realizacja 77media.pl

Polityka Prywatności

Ireneusz Knyziak


Doświadczenie:

Ireneusz to Konsultant Projektów HR z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w globalnych firmach finansowych. Do warszawskiego biura Arthur Hunt dołączyła w 2024 roku. Odpowiada za realizację procesów rekrutacyjnych na najwyższe i średnie stanowiska kierownicze w środowisku międzynarodowym, a także za prowadzenie procesów Leadership Talent Transformation.
Koncentruje się głównie na sektorach FMCG, Handel Detaliczny, Produkcja, IT i Nowe Technologie.

Ireneusz posiada bogate doświadczenie w opracowywaniu i realizacji programów rozwojowych w obszarze kompetencji managerskich, umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych, zarządzania zmianą; indywidualnych i zespołowych procesów coachingowych oraz projektów Executive Search.

Wykształcenie:

  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie – Psychologia Społeczna – Magister
  • Certyfikowany Coach Biznesowy
  • Certfikowany Coach Zespołowy i Grupowy
  • Certyfikowany Trener Biznesowy
  • Certyfikowany Mediator

 

Języki obce: angielski

Profil LinkedIn

MONIKA KOCHANSKA-LUDWIGSSON


Doświadczenie:

Monika  posiada bogate doświadczenie zawodowe jako wszechstronna kierowniczka  biura z wieloletnim  doświadczeniem zdobytym w dynamicznych środowiskach pracy globalnych firm. Do warszawskiego biura Arthur Hunt dołączyła w 2024roku.

Zajmowała się zarządzaniem codziennymi operacjami biur, koordynacją spotkań, organizacją wyjazdów integracyjnych oraz wsparciem w kwestiach administracyjnych na wysokim szczeblu. Wspierała zarząd w rozwoju strategii operacyjnych, a także nadzorowała komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Dzięki umiejętnościom organizacyjnym, wielozadaniowości i wysokiej kulturze osobistej, skutecznie zarządzała projektami tj wdrożenie chatbota/ voicebota, stworzenie i zarządzenie zespołem obsługi klienta, remontami biur oraz koordynowanie programu stażowego.

Wykształcenie:

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski  –  Filologia Germańska – Magister


Języki obce: angielski, niemiecki

Profil LinkedIn

Zuzanna Molenda


Doświadczenie:

Zuza jest absolwentką Aktorstwa Nowych Mediów w Warszawskiej Szkole Filmowej, a aktualnie studentka Kryminalistyku Ogólnej na Uniwersytecie Warszawskim

Dołączyła do Arthura Hunta we wrześniu 2024 jako Research Consultant.

Jej pasją jest jeździectwo. Poza pracą w obszarze researchu jest również instruktorem jazdy konnej.

Wykształcenie:

  • Warszawska Szkoła Filmowa, Aktorstwo Nowych Mediów (lic.)
  • Uniwersytet Warszawski, Kryminalistyka Ogólna (w trakcie studiów mgr.)

 

Języki obce: angielski, niemiecki

Profil LinkedIn

Ania Wańska


Doświadczenie:

Anna posiada prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa personalnego zdobyte w globalnych firmach doradczych oraz firmach executive search. Pracowała dla firm z różnorodnych sektorów gospodarki prowadząc procesy rekrutacyjne na stanowiska eksperckie i kierownicze.

Anna ma również doświadczenie w doradzaniu firmom wchodzącym na polski rynek, a następnie zarządzaniu procesami rekrutacyjnymi dla nich. W tym obszarze wspierała klientów z różnych sektorów, w tym instytucji finansowych, fintech i inżynierii.

Anna ma także doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu szkoleń oraz centrów oceny (assessment center).

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Warszawski – Psychologia

Języki obce: angielski

Profil LinkedIn

Katarzyna Jankowska


Doświadczenie:

Katarzyna jest doświadczonym Konsultantem Executive Search. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i procesami obsługi klienta, a także w rozwijaniu biznesu na rynkach międzynarodowych. Od 2013 roku rekrutuje i doradza firmom w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i identyfikacji kompetencji na stanowiska wymagające wyjątkowej wiedzy managerskiej i specjalistycznej. Specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska managerów – ekspertów w sektorach przemysłu, inżynierii, a także na pozycjach finansowych i zakupowych. Jest również ekspertem w rozpoznawaniu i uświadamianiu różnic kulturowych w międzynarodowych środowiskach biznesowych. Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych i weryfikacji kompetencji menedżerskich, handlowych i technicznych na różnych stanowiskach.

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Warszawski – Instytut Socjologii – Magister

  • Uniwersytet Humanistyczno-Społeczny w Warszawie SWPS – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi –  Studia Podyplomowe

Języki obce: francuski, angielski

Profil LinkedIn

Zofia Szlenkier


Doświadczenie:

Zofia od sześciu lat rozwija się w obszarze Executive Search. Specjalizuje się w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska managerskie oraz wysokiej klasy ekspertów. Doświadczona we wspieraniu partnerów biznesowych w pozyskiwaniu kandydatów dla branży przemysłowej, FMCG, logistycznej i produkcyjnej.
W poszukiwaniu talentów, korzysta z wielu metod i narzędzi. Koncentrując się na człowieku, dba o zrozumienie potrzeb zarówno klientów jak i kandydatów. Buduje długoterminowe relacje, aby zapewnić obu stronom jak najlepszy poziom usług rekrutacyjnych.

Wykształcenie:

  • Collegium Civitas, Magister, Dyplomacja kulturalna

  • Uniwersytet Warszawski, Magister Pedagogika, Specjalizacja Projektowanie Edukacyjne.

Języki obce: angielski, francuski

Profil LinkedIn

TRANSITION MANAGEMENT

czyli rozwój umiejętności efektywnego funkcjonowania w czasach, gdy ilość zmian przewyższa możliwości adaptacji i skutecznego zarządzania. Sytuacja taka może wywoływać niepewność i opór wśród pracowników oraz wpływa na pogorszenie klimatu w organizacji. Rolą Konsultantów jest wzmocnienie gotowości i sprawności funkcjonowania leaderów i warunkach biznesowych stawiających coraz to inne wyzwania.

OUTPLACEMENT EXECUTIVE

czyli usługa dla menedżerów wchodzących po latach pracy w jednej firmie na ścieżkę poszukiwania nowego stanowiska. Program obejmuje wszechstronne konsultacje. Dokładna tematyka i czas trwania dopasowane są indywidualnie do Klienta. Odnalezienie się w nowej sytuacji bywa trudne. Konsultanci z powodzeniem. W toku programu Klienci z powodzeniem rozwijają świadomość swoich kompetencji oraz obszarów do rozwoju, planują dalszy rozwój zawodowy, zdobywają umiejętność poruszania się po rynku pracy z wykorzystaniem współczesnych narzędzi rekrutacyjnych, zyskują pewność w autoprezentacji.

TALENT & LEADERSHIP

czyli rozwijane talentów oraz umiejętności przywódczych leaderów i managerów w dedykowanych programach. Umożliwiamy kompetencji przywódczych menagerów różnego szczebla. Sprawna i efektywna praca zespołu zależy w dużej mierze od jego przywódca. Umiejętność kierowania ludźmi oraz motywowania ich do działania wymaga określonych predyspozycji. Umiejętności te rozwijamy z udziałem wyspecjalizowanych trenerów biznesowych, mentorów i coachów. Dzięki dopasowanemu programowi rozwojowemu leaderzy mogą wywierać trwały wpływ na swoich podopiecznych również po zakończeniu współpracy.

EXECUTIVE SEARCH

czyli dopasowanie kandydatów na stanowiska managerskie, kadry zarządzające oraz wysokiej klasy ekspertów przez bezpośrednie dotarcie. Forma stosowana, gdy od kandydatów oczekuje się szczególnych / rzadkich doświadczeń oraz wysokich kwalifikacji. Obiektem aktywności Konsultantów AH są osoby nie poszukujące aktywnie pracy, już zatrudnione na podobnych stanowiskach. Efektem tej formy dotarcia do identyfikowanych osób jest precyzyjne dopasowanie Kandydatów do wymogów / oczekiwań / potrzeb stanowiska pracy.

Monika Gasiorowska

 

Doświadczenie:

Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze HR z praktyką w międzynarodowych i polskich  firmach. W swojej pracy wspierała procesy wewnętrznej komunikacji oraz realizację polityki personalnej zgodnie ze strategią i charakterem firmy. Monika posiada wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, potrafi dbać o utrzymanie wysokich standardów etycznych i organizacyjnych.

Wykształcenie:

  • Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczną – Wydział Prawa i Administracji – Licencjat

  • Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem – Studia Podyplomowe

Języki obce: angielski

Emilia Gawryluk

 

Doświadczenie:

Doświadczona menedżerka z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym zdobywanym w strukturach dwóch międzynarodowych liderów oraz polskiej spółki giełdowej w branży logistycznej. Przez całe życie zawodowe związana głównie z obszarami sprzedaży i obsługi klienta. Karierę zawodową rozpoczęła od stanowiska handlowca, poprzez Key Account And Tender Managera do Dyrektora Sprzedaży i Marketingu poznając wszystkie aspekty skutecznej pracy z klientem.

Autorka audycji Odcienie biznesu, do udziału w której zaprasza liderki i liderów, przedstawicieli firm z różnych branż. Rozmawia m.in. o budowaniu kariery, różnorodności, inkluzji w organizacjach oraz wyzwaniach współczesnego świata.

Wykształcenie, certyfikacje, kursy:

  • Uniwersytet w Białymstoku – Wydział Polonistyki
  • Wyższa Szkoła Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia w Warszawie – politologia, specjalizacja public relations oraz negocjacje i mediacje
  • Szkoła Główna Handlowa, Podyplomowe Studium Zarządzania Logistycznego
  • Zarządzanie zmianą, AMPG International Change Management TM, Anglia
  • Absolwentka Szkoły Trenerów House of Skills oraz Akademii Trenerów Sprzedaży, Development Partners
  • Certyfikowana trenerka kanadyjskich programów sprzedażowych Quota® System
  • Certyfikowana trenerka programów Coaching EssensialsTM i Leading VirtuallyTM The Ken Blanchard Companies
  • Certyfikowana konsultantka Smile UrboTM – najlepszej na świecie wg ONZ gry o współpracy
  • Przywództwo SLII Experience® The Ken Blanchard Companies
  • Certyfikowana konsultantka Extended DISC® oraz FinxS Sales Competence Assessment
  • Absolwentka Szkoły Coachingu House of Skills (program posiada akredytację ACSTH)

 

Specjalizacja:

  • Umiejętności menedżerskie (w tym zarządzania zespołem handlowym, rozwój sił sprzedaży)
  • Umiejętności interpersonalne, m.in.: komunikacja, asertywność, budowanie relacji i współpracy
  • Zarządzanie doświadczeniem klientów oraz jakością obsługi
  • Sprzedaż i negocjacje
  • Wystąpienia publiczne i prezentacje
  • Zarządzanie zmianą
  • Coaching

 

Języki obce:

angielski

Ewelina Zabielska

 

Doświadczenie:

Ewelina posiada 2-letnie doświadczenie w zakresie wsparcia i realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska wyższego i średniego szczebla oraz wysokiej klasy ekspertów. Doświadczona we wsparciu partnerów biznesowych, w pozyskiwaniu kandydatów dla branży Retail, FMCG, Consumer Goods i Manufacturing. Identyfikuje „pasywnych” kandydatów korzystając z kreatywnych i innowacyjnych technik rekrutacyjnych. Ewelina dba o zrozumienie potrzeb zarówno klientów jak i kandydatów, budując długoterminowe relacje, w celu zapewnienia obu stronom najlepszego poziomu usług rekrutacyjnych.

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego – Komunikacja społeczno- marketingowa – Magister  

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski – Dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Języki obce: angielski

Profil LinkedIn

Agnieszka Sarnacka Jadczak

 

Doświadczenie:

Agnieszka to Senior Research Consultant z kilkuletnim doświadczeniem zdobytym w globalnych firmach doradczych. Do warszawskiego biura Arthur Hunt dołączyła w 2019 roku. Odpowiada za realizację procesów rekrutacyjnych na najwyższe i średnie stanowiska kierownicze w środowisku międzynarodowym, a także za prowadzenie procesów mapowania talentów i analizy rynku.
Koncentruje się głównie na sektorach FMCG, Handel Detaliczny, Produkcja, IT i Nowe Technologie oraz Usługi Profesjonalne, a także na spółkach Skarbu Państwa.

Agnieszka posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami Executive Search i Assessment Center, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz administrowaniu procesami biznesowymi.

Biegle posługuje się językiem angielskim i komunikatywnie językiem ukraińskim, oprócz ojczystego języka polskiego

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Warszawski –  Filologia – Magister

  • Akademia Leona Koźmińskiego – Zarządzanie w Sektorach Mody – Studia Podyplomowe

  • Agnieszka jest certyfikowanym Asesorem PAPI 3.

Języki obce: angielski

Profil LinkedIn

Dorota Grudzień Molenda

 

Doświadczenie:

Dorota jest praktykiem rozwoju biznesu, wieloletnim managerem w międzynarodowych organizacjach z doświadczeniem w zarządzaniu P&L zarówno w strukturach krajowych jak i regionalnych. Jest ekspertem w takich obszarach jak: tworzenie strategii firm i produktów, zarządzanie marketingiem i sprzedażą czy wspieranie rozwoju biznesu w tym w organizacjach partnerskich. 

Dorota jest także coachem, mentorem i trenerem biznesu (rozwój przywództwa, budowanie skutecznych zespołów, doradztwo HR).  Z zaangażowaniem wspiera rozwój osobisty i zawodowy managerów. Ma rówież duże doświadczenie w doborze kadry managerskiej C-Level. Poprowadzi z sukcesem projekty z zakresu oceny i rozwoju kompetencji managerskich, identyfikacji i rozwoju Talentów w organizacjach. Przez wiele lat była związana z  branżą IT.  W roku 2017 rozpoczęła współpracę z Arthur Hunt Consulting Polska jako Dyrektor Zarządzający.

Wykształcenie:

  • Szkoła Głowna Handlowa (SGH) – Marketing i Zarządzanie – Magister

  • Uniwersytet Humanistyczno-Społeczny w Warszawie SWPS – Coaching – Studia Podyplomowe

  • Akademia Leona Koźmińskiego – Psychologia biznesu dla managerów – Studia Podyplomowe

  • Certyfikowany coach i mentor w John Maxwell Team (Międzynarodowa Szkoła Przywództwa)

  • Certyfikowany Trener RTZ – Racjonalnej Terapii Zachowań

  • Certyfikowany assessor: testu psychometrycznego CUBIS, kwestionariusza Game Changer Index

  • Certyfikowany Trener Management 3.0 (Agile Management)

Języki obce: angielski

Profil LinkedIn

Anna Trojan

 

Doświadczenie

Anna ma ponad 25 lat doświadczenia w  zarządzaniu zespołami oraz rozwoju biznesu  w sektorze przemysłowym.

Pracowała w międzynarodowych firmach z obszaru elektrotechniki i automatyki przemysłowej:  Rockwell Automation, Sonepar, ABB, Schneider Electric: gdzie zarządzała zespołami inżynierów sprzedaży, rozwijała współpracę z klientami lokalnymi i międzynarodowymi, oraz uczestniczyła w budowie strategii rozwoju organizacji.

Od kliku lat Anna  prowadzi projekty  Executive Search i  rekrutacji na stanowiska specjalistyczne  oraz współuczestniczy w projektach związanych z identyfikacją i rozwojem Talentów w sektorach przemysłu i rozwoju technologii. Dzięki praktycznej znajomości specyfiki środowiska przemysłowego, kultury dużych, międzynarodowych organizacji oraz doświadczeniu  w zarządzaniu, Anna  jest ekspertem w budowie kompetentnych zespołów w tym obszarze.

Anna dołączyła zespołu Arthur Hunt Consulting Polska  jako Senior Executive Search Consultant w czerwcu 2022

 

Wykształcenie:

Uniwersytet Leona Koźmińskiego – Psychologia Biznesu dla Menadżerów- studia podyplomowe

Lincoln international Business School in Paris Management General a l’Option International – MBA

Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie: Magister Inżynier Elektrotechnika

Języki obce: Francuski, Anielski

Katarzyna Zielińska

Doświadczenie:

Katarzyna pracuje w branży Executive Search od 2004 r., wcześniej zarządzała sprzedażą w międzynarodowych firmach z branży FMCG. Ma szerokie doświadczenie w doborze kadry wyższego szczebla – głównie funkcji zarządczych, handlowych, operacyjnych oraz działów wsparcia i finansowych. Specjalizuje się w realizacji projektów dla sektorów: FMCG, handel detaliczny, produkcja, farmacja i przemysł. Przeprowadziła również wiele projektów regionalnych, wspierając międzynarodową ekspansję polskich firm poprzez dobór kadry kierowniczej na rynkach lokalnych. Zrealizowała także wiele projektów doradczych dla rad nadzorczych oraz projektów związanych z sukcesją firm rodzinnych. 

Katarzyna prowadzi projekty oceny wyższej i najwyższej kadry menedżerskiej, ma bogate doświadczenie w pracy z właścicielami spółek prywatnych, Skarbu Państwa, jak i radami nadzorczymi oraz zarządami spółek notowanych na GPW.

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Humanistyczno-Społeczny w Warszawie SWPS – Psychologia Społeczna – Magister

  • Wyższa Szkoła Administracji Publicznej – Obsługa Administracji Publicznej – Licencjat

  • Certyfikaty biznesowych narzędzi psychometrycznych: SHL, Psytech, Talent Q 

Języki obce: angielski

Profil LinkedIn

Łukasz Jadczak

Doświadczenie:

Ekspertyza zawodowa Łukasza koncentruje się na prowadzeniu projektów Executive Search stanowiska menedżerskie i zarządcze różnego szczebla, a także projektów Leadership Assessment z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i metodyk. Ponadto Łukasz od wielu lat doradza menedżerom w rozwijaniu ich ścieżek kariery.

Łukasz ma ponad 16 letnie doświadczenie w Executive Search rozwijane początkowo w wiodącej firmie w branży – Amrop, rozpoznawalnej marce globalnej. Od 2019 do 2021 był Partnerem w firmie doradczej ACCU ADVISORS (Executive Search). Obecnie Łukasz jest Partnerem w Arthur Hunt Polska.

Łukasz ma doświadczenie w skutecznym doradzaniu Klientom przy podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących kształtowania zespołów menedżerskich i realizacji projektów z zakresu: Executive Search, Talent Acquisition, Leadership Assessment.

Łukasz zdobył bogate doświadczenie w rekrutacji na stanowiska operacyjne, produkcyjne, finansowe, handlowe, ogólnozarządcze, zakupowe, marketingowe, HR, techniczne, IT i inne. Pracuje dla różnych sektorów: FMCG, Przemysł ciężki i lekki, Technologia, Budownictwo, Materiały budowlane, Logistyka, Handel detaliczny, Usługi, Opakowania, Farmacja, Finanse i inne.
W trakcie swojej kariery zawodowej miał okazję doradzać doświadczonym menedżerom w ich ścieżkach kariery i wspierać ich decyzje w tym zakresie, otrzymując pozytywną informację zwrotną i uznanie.

Prywatnie Łukasz pasjonuje się sportem: narciarstwo i badminton oraz kulturą: kinematografia, literatura, sztuka i design.

Wykształcenie:

  • Akademia Leona Koźmińskiego – Zarządzanie i Marketing – Magister

  • Szkoła Główna Handlowa – Zarządzanie Projektami – Studia Podyplomowe 

  • Uniwersytet Humanistyczno-Społeczny w Warszawie (SWPS) – Coaching i Mentoring – Studia Podyplomowe

  • Łukasz jest Certyfikowanym Asesorem profesjonalnie posługującym się różnymi narzędziami oceny kompetencji

Języki obce: angielski

Profil LinkedIn

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Jeśli będziesz nadal korzystać z tej strony, założymy, że jesteś z niej zadowolony.Ok