Zespół
Firma istnieje na polskim rynku od ponad 20 lat i swoim zasięgiem działania obejmuje Europę Środkową i Wschodnią. Doradzamy i wspieramy naszych Klientów, niezależnie od branży czy sektora gospodarki, oferując usługi w czterech uzupełniających się i zintegrowanych obszarach kompetencji HR.
Nasza pasja, znajomość biznesu i doświadczenie w świadczeniu usług executive search oraz rozwiązań HR pozwala naszym Klientom osiągać przewagę konkurencyjną. Wyszukujemy i przedstawiamy dostępnych na rynku liderów osiągających sukcesy. Oferujemy kompleksowe usługi doradcze. Wspieramy naszych Klientów w rozwiązywaniu ich problemów wynikających z aktualnych wyzwań biznesowych.
O nas
Doradztwo Personalne Arthur Hunt
Od 20 lat świadczymy profesjonalne usługi w zakresie Executive Search oraz kompleksowego doradztwa w szeroko rozumianym obszarze Human Resources.
Wierzymy, że sukces firmy zależy od kompetencji i zaangażowania jej pracowników. Pomagamy więc naszym Klientom odnaleźć najlepszych liderów, którzy dzięki swojej pasji i umiejętnościom staną się inspiracją i siłą napędową swojego zespołu. Budujemy silnych przywódców, szukamy talentów i dzielimy się zdobytą przez lata doświadczenia cenną wiedzą w obszarze zarządzania organizacją.
Nasz zespół
Dorota Grudzień Molenda
Doświadczenie:
Dorota jest praktykiem rozwoju biznesu, wieloletnim managerem w międzynarodowych organizacjach z doświadczeniem w zarządzaniu P&L zarówno w strukturach krajowych jak i regionalnych. Jest ekspertem w takich obszarach jak: tworzenie strategii firm i produktów, zarządzanie marketingiem i sprzedażą czy wspieranie rozwoju biznesu w tym w organizacjach partnerskich.
Dorota jest także coachem, mentorem i trenerem biznesu (rozwój przywództwa, budowanie skutecznych zespołów, doradztwo HR). Z zaangażowaniem wspiera rozwój osobisty i zawodowy managerów. Ma rówież duże doświadczenie w doborze kadry managerskiej C-Level. Poprowadzi z sukcesem projekty z zakresu oceny i rozwoju kompetencji managerskich, identyfikacji i rozwoju Talentów w organizacjach. Przez wiele lat była związana z branżą IT. W roku 2017 rozpoczęła współpracę z Arthur Hunt Consulting Polska jako Dyrektor Zarządzający.
Wykształcenie:
- Szkoła Głowna Handlowa (SGH) – Marketing i Zarządzanie – Magister
- Uniwersytet Humanistyczno-Społeczny w Warszawie SWPS – Coaching – Studia Podyplomowe
- Akademia Leona Koźmińskiego – Psychologia biznesu dla managerów – Studia Podyplomowe
- Certyfikowany coach i mentor w John Maxwell Team (Międzynarodowa Szkoła Przywództwa)
- Certyfikowany Trener RTZ – Racjonalnej Terapii Zachowań
- Certyfikowany assessor: testu psychometrycznego CUBIS, kwestionariusza Game Changer Index
- Certyfikowany Trener Management 3.0 (Agile Management)
Języki obce:
- j. angielski
Linkedin:
Anna Wańska
Doświadczenie:
Anna posiada prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa personalnego zdobyte w globalnych firmach doradczych oraz firmach executive search. Pracowała dla firm z różnorodnych sektorów gospodarki prowadząc procesy rekrutacyjne na stanowiska eksperckie i kierownicze.
Anna ma również doświadczenie w doradzaniu firmom wchodzącym na polski rynek, a następnie zarządzaniu procesami rekrutacyjnymi dla nich. W tym obszarze wspierała klientów z różnych sektorów, w tym instytucji finansowych, fintech i inżynierii.
Anna ma także doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu szkoleń oraz centrów oceny (assessment center).
Wykształcenie:
- Uniwersytet Warszawski – Psychologia
Języki obce:
- j. angielski
LinkedIn:
Ewa Dąbrowska
Ewa Dąbrowska – doświadczona liderka biznesu i ekspertka od rozwoju organizacji, Przez ponad 25 lat zajmowała wysokie stanowiska menedżerskie min. pełniąc funkcje członkini zarządów w międzynarodowych korporacjach z branży finansowej i ubezpieczeniowej. Swoje zespoły prowadziła w Polsce oraz w regionie CEE/EMEA, dzięki czemu posiada bogate doświadczenie we współpracy międzykulturowej i zarządzaniu różnorodnymi zespołami.
Jest certyfikowanym coachem i mentorką – ukończyła studia podyplomowe z Coachingu i Mentoringu na Uniwersytecie SWPS. Uczestniczyła także w programie „Rady Nadzorcze dla Liderek i Liderów” organizowanym przez stowarzyszenie LiderShe i Szkołę Biznesu PW, a swoje wykształcenie biznesowe zdobyła w SGH w Warszawie oraz doskonaliła m.in. w IMD Business School w Szwajcarii.
Dzięki unikalnemu połączeniu doświadczenia korporacyjnego z pasją do rozwoju ludzi, Ewa znakomicie rozumie wyzwania życia zawodowego na wysokich obrotach. Na warsztatach dzieli się praktycznymi przykładami i wiedzą, jak budować efektywne zespoły, zarządzać zmianą oraz dbać o rozwój osobisty pracowników. Jej styl trenerski łączy konkrety biznesowe z empatią i otwartością – uczestnicy cenią ją za profesjonalizm, energię oraz umiejętność inspirowania do świadomego działania.
Ewa jest również założycielką Fundacji Portus Vitae. Jej pasją jest joga i mindfulness – Ewa posiada certyfikat nauczyciela mindfulness MBSR i prowadzi warsztaty w obszarze Doro stanu i redukcji stresu.
Agnieszka Sarnacka Jadczak
Doświadczenie:
Agnieszka to Senior Research Consultant z kilkuletnim doświadczeniem zdobytym w globalnych firmach doradczych. Do warszawskiego biura Arthur Hunt dołączyła w 2019 roku. Odpowiada za realizację procesów rekrutacyjnych na najwyższe i średnie stanowiska kierownicze w środowisku międzynarodowym, a także za prowadzenie procesów mapowania talentów i analizy rynku.
Koncentruje się głównie na sektorach FMCG, Handel Detaliczny, Produkcja, IT i Nowe Technologie oraz Usługi Profesjonalne, a także na spółkach Skarbu Państwa.
Agnieszka posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami Executive Search i Assessment Center, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz administrowaniu procesami biznesowymi.
Biegle posługuje się językiem angielskim i komunikatywnie językiem ukraińskim, oprócz ojczystego języka polskiego
Wykształcenie:
- Uniwersytet Warszawski – Filologia – Magister
- Akademia Leona Koźmińskiego – Zarządzanie w Sektorach Mody – Studia Podyplomowe
- Agnieszka jest certyfikowanym Asesorem PAPI 3.
Języki obce:
- j. angielski
LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/agnieszka-sarnacka-jadczak-b9b55612/
Zofia Szlenkier
Doświadczenie:
Zofia od sześciu lat rozwija się w obszarze Executive Search. Specjalizuje się w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska managerskie oraz wysokiej klasy ekspertów.
Doświadczona we wspieraniu partnerów biznesowych w pozyskiwaniu kandydatów dla branży przemysłowej, FMCG, logistycznej i produkcyjnej.
W poszukiwaniu talentów, korzysta z wielu metod i narzędzi. Koncentrując się na człowieku, dba o zrozumienie potrzeb zarówno klientów jak i kandydatów.
Buduje długoterminowe relacje, aby zapewnić obu stronom jak najlepszy poziom usług rekrutacyjnych.
Wykształcenie:
- Collegium Civitas, Magister, Dyplomacja kulturalna
- Uniwersytet Warszawski, Magister Pedagogika, Specjalizacja Projektowanie Edukacyjne.
Języki obce:
- j. angielski,
- j. francuski
LinkedIn:
Zuzanna Molenda
Doświadczenie:
Zuza jest absolwentką Aktorstwa Nowych Mediów w Warszawskiej Szkole Filmowej, a aktualnie studentka Kryminalistyku Ogólnej na Uniwersytecie Warszawskim
Dołączyła do Arthura Hunta we wrześniu 2024 jako Research Consultant.
Jej pasją jest jeździectwo. Poza pracą w obszarze researchu jest również instruktorem jazdy konnej.
Wykształcenie:
- Warszawska Szkoła Filmowa, Aktorstwo Nowych Mediów (lic.)
- Uniwersytet Warszawski, Kryminalistyka Ogólna (w trakcie studiów mgr.)
Języki:
- j. angielski,
- j. niemiecki
LinkedIn:
Monika Kochańska-Ludwigsson
HR & ADMINISTRATION MANAGER
kochanska-ludwigsson@arthur-hunt.pl
+48 506 444 597
BIO
Monika Kochańska-Ludwigsson
Doświadczenie:
Monika posiada bogate doświadczenie zawodowe jako wszechstronna kierowniczka biura z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w dynamicznych środowiskach pracy globalnych firm. Do warszawskiego biura Arthur Hunt dołączyła w 2024roku.
Zajmowała się zarządzaniem codziennymi operacjami biur, koordynacją spotkań, organizacją wyjazdów integracyjnych oraz wsparciem w kwestiach administracyjnych na wysokim szczeblu. Wspierała zarząd w rozwoju strategii operacyjnych, a także nadzorowała komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Dzięki umiejętnościom organizacyjnym, wielozadaniowości i wysokiej kulturze osobistej, skutecznie zarządzała projektami tj wdrożenie chatbota/ voicebota, stworzenie i zarządzenie zespołem obsługi klienta, remontami biur oraz koordynowanie programu stażowego.
Wykształcenie:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski – Filologia Germańska – Magister
Języki obce:
- angielski
- niemiecki
LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/monika-kocha%C5%84ska-ludwigsson-84a6715
